Дизайн, фірмовий стиль

Фірмовий стиль – це те, що робить ваше підприємство пізнаваним, а вашу рекламу такою, що запам’ятовується. Фірмовий стиль найкраще розробляти одразу після створення фірми, адже назва вашого підприємства уже є елементом цього стилю. Використання фірмового стилю обов’язково сприятиме вдалому веденню бізнесу, адже так ваші клієнти без особливих зусиль впізнають потрібний товар чи послугу за зовнішніми ознаками. Наявність такого стилю викликає довіру споживачів та викликає враження солідності фірми. І, найголовніше те, що наявність фірмового стилю підвищує ефективність реклами, адже об’єкти з таким стилем є самі по собі рекламою.

Існує певний «джентельменський набір» фірмового стилю, який варто мати кожному успішному підприємству. Це візитні картки, веб-сайт, бланки, вивіска. Стиль вашого підприємства клієнт впізнає через основні елементи фірмового дизайну – логотип, кольори, шрифти, які будуть незмінними на усіх елементах рекламної кампанії. Дизайнери рекламно-поліграфічного центру А1 проконсультують вас і допоможуть не лише вибрати неповторний фірмовий стиль, а й втілити його у життя.